18:45

ögonen står i kors och jag har nog sagt dom konstigaste och mest osamanhängande orden som jag någpnsin har sagt. 21 timmar jobb inom loppet av 24 timmar och ca 5 timmars sömn på lite mer än 48 timmar känns både i kropp och knopp. läkar besök imorgon, kommer antagligen få ta 10000 olika prover men nu kan dom väl ändå ta reda på vad det är för fel på mig och ge mig någon förklaring. imorgon är även min ända lediga dag men det kan ju ändras snabbt men än så länge så är jag ledig!
 
påtal om andra roliga saker så är det bye bye till k-rauta i sommar och vi säger hej till natt jobb på hemtjänsten. har aldrig jobbat schema lagt natt någon gång så ska bli intressant men kan tänka mig att det kommer bli hur bra som helst och det känns så jävla rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0