19:44

hej hopp gummi snopp!

sitter och håller karln sällskap medans han intar lite fejk sol, en annan får vänta lite med de med tanke på att jag är ny tatuerad. idag gick dagen på jobbet snabbare än vad dom brukar göra, trivdes kanske bra och kändes inte alls för tungt vilket är skönt. den här veckan skulle jag egentligen bara jobba 2 dagar, i måndags och idag (onsdag) men nu är det andra bullar och jag ska jobba 6 av 7 dagar hejja mig!! Imorgon blir det dubbel pass först på hemtjänsten imorgon sen k-rauta på em och tvärtom på fredag, cash is king. blir också helg jobb på hemtjänsten 7-16 på lördag och 7-21 på söndag med 2 timmar rast. det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0