22:08

nu ligger jag äntligen i min säng efter först lite jobb på hemtjänsten och kvällen erbjöd först fika och sen bio med min saknade syster. måste säga att det känns verkligen hemskt att behöva gå upp kl 6 på en helg.. längtar till måndag där jag iallafall kan få sova till 8 innan jag börjar kl 10 på k rauta. men ska inte klaga på hemtjänsten det är så himla roligt så att behöva gå upp så tidigt är värt det. jag har aldrig varit med om att tiden går så himla snabbt som den gör när man jobbat där. 8 timmar känns som en piss kvart och även om man jobbar 14 timmar.

men på tal om annat så känns de tomt nu när min fina karl är iväg och jobbar natt. saknar hans stora björnfamn, världens gosigaste. längtar tills hans nätter är över och min mördar vecka. en dag nästa vecka ska jag enbart ligga i sängen och se på film tillsammans med min andra halva det behöver jag, behöver hans närhet och nu har det varit lite för mycket utan honom och då blir jag ledsen.

slut skrivet här går delad tur imorgon så går 7-21:30. fick även ett samtal av min kära mamma som ska komma hit och röja, stor städa och tvätta imorgon, ibland vet hon precis vad som behövs! mycket kärlek till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0