22:46

slut som artis och mina ben och fötter värker och dunkar så mycket som jag fått gått och sprungit i trappor dom senaste 4 dagarna. men vem tackar nej till att få betalt för att ''träna''? har en väldigt förtjänt sovmorgon imorgon och som jag har sätt fram emot den! jag var även och köpte lite lyx frukost när jag hade slutat jobbet, fick springa för att hinna innan 10 men imorgon kommer jag allt få njuta över 1 rågbulle med leverpastej och gurka på, mums! jag längtar även till morgon dag när min karl går av sitt skift och är ledig en hel vecka, ska pussa sönder honom! saknar han så mycket nu när han jobbar, så i veckan blir det mys och det ser jag fram emot men först sova!! så nu säger jag tack och godnatt för mig ska ladda om mina batterier med lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0