11:59

fick ett väckande samtal av min kära far som gormade och skrek i telefonen. hann först inte koppla vad det var som hände i andra sidan luren men efter några minuter började jag förstå vad han sa. vet inte vart hans stora oro kom ifrån idag men självklart handlade om att jag "jobbar för mycket". frustrerad/ledsen och arg pappa avsluta samtalet med "nu vet du iallafall och puss på dig jag älskar dig. förlåt för att jag skrek". skrattar nu i efterhand och förstår inte vart det kom ifrån, han var på jobbet när han ringde men vem vet vad han går och grubblar på?

nu ska jag iallafall fortsätta att sova fast den här gången med frukost i magen. skönt att ha en slappar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0