20:49

huvudet känns tungt och jag känner att det varit alldeles för mycket annat/andra senaste tiden och alldeles för lite mig. igår kväll slog allt slint, det blev för mycket och det blev pannkaka. gårdagens bravader satte spår i mitt lilla hjärta och fick mitt huvud att snurra mer än vad det någonsin gjort innan. känner mig trött, sjuk, ensam och oduglig, dom gångerna jag känner mig behövd på ett bra sätt är på jobbet (hemtjänsten) vilket inte heller känns rätt. kanske borde sluta gnälla nu? ingen bra kombination med lingon vecka och halv sjuk, önskar att jag kan bli rejällt sjuk över en natt för att sen bli frisk igen, har faktiskt inte tid att vara sjuk.

på tal om annat så älskar jag comhems nya reklam, garvar lika mycket varje gång jag ser den. förstår inte hur dom alltid kan göra så bra reklam filmer, den med hamstern är också en guldstjärna till.

nu kyper jag ner i sängen och laddar om batterierna för morgon dagen, hoppas på att må bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0